Direktlänk till inlägg 9 december 2017

Sköldpadda som husdjur

Av Stefan Svensson - 9 december 2017 16:05

Jag hade några små sköldpaddor när jag var barn, och min mamma tog hand om utfodringen av dem...från vad jag kommer ihåg, att de inte har en mycket lång livslängd om. Det finns också vilda stor låda sköldpaddor i vissa områden där jag bor, så ibland får jag träffa några av dem. Jag var tvungen att vrida runt en tid som var på väg att gå ut på trottoaren och ut på gatan trafik, han gjorde det säkert tillbaka i fältet.


Som jag minns det var en grekisk landsköldpadda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stefan Svensson - 25 juli 2019 06:00


Spets - en av de mest populära rashundarna i världen. Hemlandet av dessa hundar i Tyskland. Ursprungligen användes Spets som vakthundar och djur för att hjälpa herdar med storlekar större än små raser av hundar. Men så snart husdjuren blev favoritern...

Av Stefan Svensson - 19 mars 2019 10:39

Kolla in dessa roliga sköldpaddsvideos. Även sköldpaddan är mycket söta och roliga djur. Hoppas att dessa sköldpaddor gör att du ler eller skrattar. ...

Av Stefan Svensson - 1 januari 2018 18:00

De typer av reptiler burar och livsmiljöer begränsas bara till din fantasi och är lämplig för den typ av reptil du har. Det finns fyra grundläggande habitat för herptiles, som omfattar: 1. vatten terrarium Vissa djur som är lämpade för en vattenlev...

Av Stefan Svensson - 27 december 2017 17:45

Buren eller inhägnad till hus din sällskapsdjur (https://sallskapsdjur.ru/se/skoldpaddor/miljo) vilja bli bestämd vid storleken om Reptile och dess miljöbetingad nödvändigtvis. Bostäder för stora reptiler kan utföras med olika typer av burar. eller t...

Av Stefan Svensson - 22 december 2017 17:45

Cage underhåll är en viktig del av att hålla reptiler och amfibier friska och långlivade. Med mest herptiles varelse höll i en inskränkt areal så sällskapsdjur, de behov till vara beskyddat från skadlig mikroorganismer och parasit. Den reptil bur ock...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards